Saturday, March 7

Pembuka bicara.




Salam sejahtera ke atas kalian.

Disini aku ingin menyatakan bahawasanya blog ini dengan serta-mertanya akan menjadi sebuah tempat untuk aku mencoretkan luahan isi hati aku melalui cerpen-cerpen yang bakal dipublisikan disini.

Diharap kalian semua akan berasa senang dan menantikannya.

Segala luahan hati yang berunsur diari umum mungkin juga akan secara tidak langsung akan diluahkan dan dipublisikan namun diharap kalian dapat memahami apa yang akan aku cuba sampaikan.

Semoga blog ini menjadi terkenal dan dilawati sepanjang masa serta dapat menghiburkan kalian semua. Segala komen membina atau mencerca amatlah digalakkan kerana ia amat diperlukan buat aku untuk menjadi seseorang yang lebih kental pada masa hadapan.

Sekian,terima kasih.

No comments:

Post a Comment